Tuesday 21 April 2020

Kerana Janji Nikki Bella dan John Cena Membuat Video Menari Bogel




Nikki Bella dan John Cena, pasangan gusti WWE - program hiburan gusti di Amerika Syarikat menunaikan janji mereka dengan menari dengan telanjang. Keduanya berjanji bahawa apabila pelanggan - penonton setia telah mencapai 500 ribu, mereka akan menanggalkan semua pakaian mereka dan menari bersama.

Stephanie Nicole Garcia-Colace atau lebih dikenali sebagai Nikki Bella adalah bekas ahli gusti wanita dari Amerika Syarikat dan pemegang tali pinggang Juara Diva terpanjang dalam sejarah WWE.

Dalam video tersebut, Bella berkata, "Apa khabar semua? Kami berdua ingin menunaikan janji dan meraikan 500 ribu peminat setia yang menonton saluran YouTube saya. "

Cena - Ahli gusti profesional Amerika Syarikat, pemuzik hip-hop, pelakon dan tunangan Bella juga memberi salam kepada peminatnya dengan mengatakan, "Maaf jika terlalu lama, seseorang perlu yakin dengan ini (bogel)."

Tidak lama kemudian, Cena tampak agak ragu-ragu dan berkata, "Saya rasa ini bukan idea yang baik."

"Ini adalah idea yang sangat baik. Mengapa Kerana saya mempunyai 500 ribu peminat di YouTube! Saya sangat bersedia untuk menunaikan janji ini. " Cena menjawab, "Saya rasa tidak."
"Tutup mulut dan buka baju anda dengan cepat." Bella memerintahkan tunangnya.

Pada mulanya, mereka memakai pakaian ... hingga akhirnya Cena mengoyak pakaian Nikki Bella tanpa ampun.

Nikki Bella dan John Cena bertunang ketika menghadiri WrestleMania 33 di Orlando, April 2017. Setelah berjaya mengalahkan sepasang ahli gusti yang lain, The Miz dan Maryse, Cena berlutut di hadapan Bella sambil memberikan cincin.

*** Kena cari do Youtbelah Videonya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online