Thursday 15 August 2013

Sanggup Makan Tahi Kerana Idam Syurga

Inilah mereka, Benar atau Tidak?

 Kali ini penulis ingin memeparkan kisah yang betul atau tidak. Namun begitu, pengikut Syiah harus lihat dan tahu walaupun mereka banyak puak atau cabang. Sanggupkah anda makan tahi orang yang dikatakan sangat maksum dan boleh masuk syurga. Kalau tak makan pun, lumur tahi seluruh badan untuk masuk syurga. Di suatu tempat puak Syiah mengumpul najis ulamak mereka selama beberapa tahun atau bulan untuk majlis lumur tahi di badan. Penulis bukan nak cakap saja, anda semua boleh lihat bagaimana tahi penuh bermuran di bada mereka dan ada yang sanggup makan tahi. Aduhhh...jika benar perkara ini, tidak ada manusia paling bodoh dalam dunia ini kerana Islam telah meletakkan najis itu sangat kotor.
Kitab anwarul wilayah Syiah:
 “makan kencing dan tahi para imam memasukkan ke surga dan menyelamatkan dari api neraka”
Puak ini sanggup melumur najis kepada anak-anak mereka
 
Ini  baru sedikit mengenai dalil mereka mengenai makan tahi para imam mereka. Kepada pembaca yang masih menganggap Syiah ini baik dan tidak ada kesalahan, penulis minta pembaca sekalian cari yang baik-baik tentang syiah ini kepada ahli Sunnah. Dan carilah kejahatan puak sunnah kepada Syiah. Jangan kita anggap perkara kotor seperti ini adalah perkara yang paling bersih. Jika begitu, tak perlu kita solat, baca al-Quran, dan menunaikan rukan Islam kerana hanya makan tahi para imam kita , dah boleh masuk syurga. Nauzubillahiminzalik....minta penulis dijauhkan daripada perkara-perkara seperti ini. 


Sanggupkah anda lakukan seperti ini.

Yang peliknya, amalan ritual sebegini hanya dilakuakn oleh pengikut taksub mereka sahaja, sedangkan para imam mereka tidak pula mengamalkan ritual ini.

Adakah Mesir juga akan menjadi seperti Iran yang telah mengagungkan Syiah, dan berita terkini mengatakan seramai 2200 orang telah Syahid dibunuh oleh puak yang lebih dasyat jahatnya daripada Israel. Marilah kita doakan agar Mesir kembali seperti biasa dan masa depan kita dan anak-anak kita terhindar daripada puak Syiah ini.

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online