Friday 1 January 2021

Diet Kalori

 



Kali ni aku nak cerita pasal diet kalori. Diet atkins aku pernah buat dan memang berat bolwh reduce. Tapi bila aku stat makan balik, nahh berat aku kembali ke asal...😄

Ok..berat aku dah mati kat 95kg...aku try diet pun masih dok tang 95kg juga...kalau naik 100kg nanti jenuh aku...seluar dari size 28 naik sampai 42 nih...adoiiii jenuh.

Last last aku buat atkins...wow memang turun berat aku sampai 75kg lebih kurang...tp atkins ni tak boleh makan ikut dan...maksudnya ada tiga fasa diet atkins ni....dah sampai fasa 3 baru boleh makan...tp aku makan sampai berat aku kembali 90kg ke atas...last aku fedup...aku balun ja makan.

Sampailah aku kena diet semula sbb seluar dan baju dah tak muat...aku nak try diet kalori pula sebab diet kalori ni kita boleh makan apa saja tp kena tau kalori makanan yg kita nak makan...air manehhh...yg ni kena tinggal...mokalu tak...le laut diet kalori anda...

So..nanti aku cerita bagaimana berat aku daripada 95kg le 85kg dalam masa sebulan...boleh la tu..badan pun ringan sikit...daripada tak tahu pasal kalori makanan...aku dah tau sikit2.

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online