Wednesday 14 August 2013

Lelaki Boroi Lebih Penyanyang Dan Berfikiran Jauh

Sayang Si Boroi
 Penulis membaca artikel yang dikeluarkan akhbar metro mengenai lelaki boroi yang dikatakan lebih penyanynag dan berfikiran jauh. Benarkah begitu atau hanya cakap-cakap mulut sahaja. Namun begitu, jika kita amamti betul-betul tajuk entri penulis, setiap lelaki yang berkahwin pasti akan boroi juga walaupun sedikit. Biasalah, perubahan hormon daripada bujang ke alam perkahwinan. Jika mengatakan lelaki boroi lebih hebat adalah tidak adil bagi lelaki yang sasa dan mengancam. 

Mari kita baca artikel ini.

Terdapat dua jenis lelaki boroi, pertama lelaki dengan berat badan bertambah, gemuk dan berperut buncit manakala jenis kedua pula adalah lelaki itu akan bertambah berat badannya tapi masih lagi kurus, cuma bahagian perut saja membuncit.

Walaupun pakar sains tidak dapat menjawab yang lelaki boroi tanda mereka bahagia hidup berumah tangga, tetapi melalui kajian ia terjawab dengan mudah.


Hampir 92% lelaki berkahwin akan boroi selepas dua tahun dan ke atas tempoh perkahwinan. Malah statistik perceraian juga melaporkan hampir 89% kes perceraian berlaku kepada suami yang ‘slim’ dan masih tampan. Berbanding kadar perceraian yang membabitkan suami boroi hanya sekadar 19% kes perceraian.

Baca artikel penuh di Harian Metro

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online