Sunday, March 18, 2012

LAKUKAN HUBUNGAN SEKS DEMI MODAL


Kes ini melibatkan pelajar sekolah tingkatan lima di Kulim Kedah. Untuk menggugurkan janin setelah melakukan hubungan seks dengan teman lelaki, Shasha terpaksa menawarkan dirinya untuk ditiduri beberpa lelaki. Dia akan mengenakan bayaran dan wang itu akan digunakan untuk membeli pil menggugurkan kandungan. Dia juga hampir dibuang sekolah gara-gara tindakanya itu. Setelah tidak lagi mempercayai lelaki, dia kini melakukan hubungan sejenis, kerana ibu bapanya mempercayai hubunganya dengan perempuan.

Menurutnya dia dan kekasihnya yang hanya mahu dikenali sebagai Faiz akan tidur di rumahnya setiap hujung minggu.

“Cara ini lebih senang, ibu bapa tidak tahu kami sedang bercinta. Mereka akan menyatakan kami perempuan dan adalah lebih baik saya melepak dalam bilik dengan seorang kenalan perempuan dari keluar bersama teman lelaki. Saya jadi fobia untuk berkawan dengan lelaki kerana banyak keburukannya.

“Bagi saya bercinta sesama jenis lebih baik kerana ibu bapa tidak akan dapat mengesan perlakuan atau hubungan seks yang kami lakukan selain itu, ia tidak akan mengakibatkan saya hamil seperti dulu,” katanya.Baca seterusnya...

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online