Sunday 19 April 2020

4 Sebab Mengapa Ibu Neymar, Nadin Goncalves Minat Lelaki Lebih Muda

Ibu pemain bola sepak Neymar, Nadine Goncalves, berpacaran dengan Tiago Ramos. Hubungan antara mereka mencuri perhatian kerana perbezaan usia yang sangat jauh, iaitu 30 tahun. Nadine Goncalves berumur 52 tahun sementara Tiago Ramos berumur 22 tahun.






Goncalves tidak teragak-agak untuk menunjukkan kasih sayang dengan kekasihnya di laman Instagramnya. Dalam muat naik terbarunya, dia dilihat memeluk Ramos di taman. "Yang tidak dapat dijelaskan tidak dapat dijelaskan, Anda menghayatinya ..." tulisnya dalam kapsyen foto yang diakhiri dengan emoticon hati.


Neymar juga memberikan sokongan untuk hubungan antara Nadine Goncalves dan Tiago Ramos. "Jadilah ibu yang bahagia, saya sayang kamu," komen Neymar dalam muat naik foto.


Hubungan antara wanita yang lebih tua daripada lelaki sering mencuri perhatian orang ramai. Sebaliknya, jika lelaki yang lebih tua menjalin hubungan dengan wanita yang lebih muda, orang ramai jarang membincangkannya. Ini adalah struktur hubungan yang biasa kita lihat dalam budaya kita.


Lancarkan laman Dating.com, berikut adalah beberapa sebab wanita muda berpacaran dengan lelaki yang lebih muda


1. Seorang pemuda memang seronok
Semasa berjumpa dengan lelaki yang berumur 40 tahun atau lebih, anda sering mendapati bahawa apa yang dia tawarkan adalah membosankan. Itulah sebabnya mengapa wanita dewasa tidak begitu tertarik dengan lelaki dalam kategori umur yang sama.


Untuk menjadikan hidupnya lebih fleksibel dan penuh dengan kesan baru, seorang wanita melihat dunia lelaki yang lebih muda. Terutama jika terdapat jurang usia yang besar antara pasangan, ia mungkin membuka dunia baru bagi mereka berdua.


2. Wanita dapat berkongsi pengalaman mereka
Bagi wanita yang lebih tua mempunyai latar belakang yang luas. Pengetahuan dan segala yang anda pelajari menjadi harta anda. Tetapi bagi wanita yang lebih tua adalah wajar jika keinginan untuk berkongsi kebijaksanaan dikumpulkan sepanjang jalan dan berkongsi dengan lelaki yang lebih muda. Sebaliknya, bagi lelaki hubungan dengan wanita yang lebih tua adalah peluang untuk belajar banyak.


3. Wanita banyak belajar sebagai balasan
Walaupun anda mungkin menjadi sumber pandangan masa lalu, teman wanita anda adalah orang yang membantu anda mengikuti perkembangan masyarakat dan trend moden. Budaya pop kontemporari sangat berbeza dengan sepuluh atau dua puluh tahun yang lalu, dan berkembang lebih cepat. Sekiranya anda tidak mengikutinya, mungkin membingungkan dan hambar, tetapi apabila anda mempunyai konduktor dalam seni dan budaya moden, menerimanya jauh lebih mudah.


4. Kebebasan

Wanita yang lebih tua dan lelaki yang lebih muda biasanya mempunyai pendapat yang sama mengenai kebebasan, yang menjadikannya lebih mudah untuk berkomunikasi dan mengatur jadual pertemuan, sesuai untuk kedua-dua pasangan. Ini bermaksud seorang wanita tidak perlu mengorbankan hidupnya yang biasa agar dapat bertahan untuk interaksi romantis.

Sumber: Tempo.co

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online