Thursday 28 January 2010

100KM SEHARI

Tahun 2010 merupakan tahun yang sungguh mnecabar. Kenapa saya berkata demikian...? Setiap pagi saya memecut kereta mengalahkan Michael Shumacer..meredah gelap gelita. Setiap pagi mengomel pada pemandu yang bawa kereta macam kura-kura. Hampir setiap hari....kenapa saya berkata demikian?

Rumah saya di Sungai Petani..mengajar di Kulim Hi-Tech, pergi dan balik jumlah kilometer yang ditempuh hampir 105 km. Sangat, dan tersangat penat...pernah sekali terlanggar anjing walaupun anjung itu sebenarnya dilanggar kereta lain terlebih dahulu. Sekolah bermula pukul 7.30 pagi. Saya tidak suka menjadi orang yang terakhir sampai. Justeru, hampir setiap pagi memecut...bahaya ? memang la bahaya...tapi..PPD masih memerlukan khidmat ..saya terpaksa hadapi...beginilah nasib saya tahun 2010 ini. Cikgu....terima saja lah...mungkin ada rezeki lain yang kita tidak ketahui...

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online