Monday, May 2, 2011

Aku Kembali

Sejak sebulan yang lalu aku kira, aku langsung tidak berblog. Maklumlah kerja seperti aku ini tak ada masa. Alasannnnn....ya betul alasan. Sebenarnya , aku sibuk menulis buku kerja untuk latihan pelajar sekolah. Editor tetapkan dalam masa dua bulan...memang kejar masa ni. Tidur malam dah jadi ke pagi...tapi kerja kat sekolah tetap aku laksanakan macam biasa. tak boleh abaikan anak sendiri....kalau nak kejar kesenangan. Yang di depan mata lagi lah perlukan bimbingan...apa pun..aku kira..ingin berehat sebentar hingga bulan Jun untuk aku selesaikan projek penulisan ini. Jumpa lagi kalau ada masa...maaf dipinta kepada pengunjung andai kunjung kerumah asyik lihat benda yang sama...

2 Comments:

zul permatang badak said...

patutlaa...senyap je....
tak apalaa.......nanti senang2.....ada masa.....boleh kan...

faham.. ..tugasan memerlukam komitmen yg tinggi.....

kpah k-poh said...

ingatkan akak jer yg senyap...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online