Friday 1 August 2014

Jadi Jutawan Dengan Menguji Mainan Seks

Inikah pekerjaan terbaik di dunia? Cara Houiellebecq adalah seorang penguji profesional untuk mainan seks. Pekerjaan ini menghasilkan 15.000 poundsterling atau hampir Rp 300 juta setahun.

Artinya, melalui pekerjaan yang unik ini, ibu dua anak asal bandar Lincoln, Inggeris, tersebut mendapatkan penghasilan rata-rata Rp 25 juta per bulan.

Di ruang kerjanya, terdapat lebih daripada 2,000 mainan seks buatan sejumlah syarikat yang akan dicubanya. Setelah mencuba, Cara akan mendapat ganjaran selepas memberikan ulasan melalui blognya.

Perempuan berusia 33 tahun itu menghabiskan tujuh jam setiap minggu untuk menguji mainan-mainan seks itu sejak dia menulis blog khusus tentang mainan seks lima tahun lalu.

Bagi Cara, mainan-mainan seks yang dihantar langsung ke kediamannya setiap lima kali dalam seminggu itu sudah menjadi sebahagian hidupnya dan memberi pendapatan yang lumayan.

"Ini kerja bagus. Sebelum ini, saya bekerja di sebuah bank. Pekerjaan ini tidak pernah membosankan," kata Cara.

Awalnya, Cara membuka blog peribadi yang memberi penilaian terhadap pelbagai mainan seks. Lama kelamaan, blognya semakin menarik minat pembaca.

"Akhirnya blog saya dibaca sebuah syarikat mainan seks yang menawarkan pekerjaan untuk saya. Kini syarikat dan pelanggan menghantar barang-barang mereka kepada saya kerana banyak orang yang membaca tulisan saya," tambah dia.

Saat ini, pelbagai syarikat mainan seks di Inggeris menghantar pelbagai mainan seks kepadanya untuk diuji, lalu dinilai. Dia juga menulis artikel untuk pelbagai syarikat sebagai seorang perunding.

Cara mempunyai dua anak, yang tertua berusia 9 tahun, sementara yang kedua berusia 1 tahun 7 bulan. Dia memastikan tidak pernah membicarakan soal pekerjaan "uniknya" itu apabila anak-anaknya berada di sekitar dia.

Sumber: Kompas.com

4 Comments:

Anonymous said...

We are a group of volunteers and opening a new scheme
in our community. Your website offered us with valuable information to work on.
You have done an impressive job and our whole community will be thankful to
you.

My blog post ... Free Download F1 2014 Crack

Unknown said...

view it see here recommended you read this hyperlink see this here check these guys out

neeshoo said...

my blog Ysl replica see this site dolabuy my review here Dolabuy YSL

Asif said...

Internet Download Manager (IDM) is a powerful software that accelerates, organizes, and manages downloads from the internet. Internet Download Manager Cracked offers high-speed downloading, scheduling, and seamless integration with popular web browsers.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online