Wednesday 21 June 2017

Lelaki Ini Perkosa Kambing Setelah Cintanya Ditolak Seorang Perempuan



Seorang lelaki di Kenya nyaris tewas dihakimi massa selepas tertangkap basah merogol seekor kambing setelah cintanya kerap ditolak para wanita.

Gabrielle Simiyu tertangkap basah melakukan perbuatan asusilanya itu pada Jumaat malam minggu lalu
.

Beruntung, polis yang mendengar kabar itu langsung datang ke lokasi kejadian di desa Nangwe, Kenya, itu.

Perbuatan Simiyu ketahuan setelah pemilik kambing, Richard Wanyonyi, mendengar haiwan peliharaannya itu mengembik di tengah malam.

"Saya kira ternak saya tengah bertengkar satu sama lain. Namun, apabila saya lihat ke dalam kandang, saya sangat terkejut melihat seorang lelaki di dalam kandang yang lalu kabur," kata Wanyonyi
."Kerana kejadiannya pada malam hari, saya tak boleh melihat dengan jelas. Lalu, saya melihat kasut milik lelaki itu yang tertinggal dan saya mencari pemiliknya pada pagi hari," kata Wanyonyi.

Pada pagi hari, Wanyoyi kemudian memperlihatkan kasut itu kepada para pemandu ojek dan mereka berkata kasut itu adalah milik Simiyu.

Mendengar itu, Wanyonyi dan sejumlah warga desa mendatangi kediaman Simiyu dan langsung menghajarnya.

Setelah diselamatkan polis, Simiyu mengaku dia memang melakukan hubungan seks dengan haiwan-haiwan itu dan meminta maaf atas perbuatannya.

"Saya mempunyai masalah besar dan memerlukan bantuan. Setiap kali saya mendekati seorang gadis, dia selalu menolak. Itu sangat menyakitkan," kata Simiyu.

"Saya juga sudah minta dibawa ke doktor atau pakar agar masalah saya terungkap," kata Simiyu.

Apa pun pengakuannya, Simiyu kini ditahan dan didakwa telah melakukan hubungan seks dengan haiwan.

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online