Wednesday 14 June 2017

Kasut Jenama Apple Dilelong RM140,000



Pada Tahun 1990-an, jangka masa  yang sama kompilasi Apple melancarkan  komputer berwarna desktop, Raksasa Teknologi INI JUGA Membuat prototaip  kasut sneaker DENGAN logo apple berwarna pelangi.

Kasut  ini kepada Hanya diberikan-komen pada karyawan Apple di pertengahan Tahun 1990-an. -Kemudian sepatu INI JUGA dijual di eBay tahun 2007 Dengan harga Sekitar Satu JUTA rupiah.Keberadaan sepatu sneaker bermerek Apple ini kepada-kemudian TIDAK diketahui lagi, sampai Beredar kabar sepatu ini kepada results found di Sebuah Tempat garaj jualan di San Francisco, AS. Kasut ini kepada-kemudian Akan dilelang di Heritage Auctions, Sebuah rumah Lelong seni moden dan kontemporari.


Kasut  tersebut berwarna putih dengan sol karet. Logo Apple dijahit di Sisi dan bagian lidah kasut. Walau modelnya Terlihat biasa saja, namun sepatu Buatan Adidas ini kepada Terlihat nyaman dipakai. Kasut tersebut diperkirakan Akan terjual komen pada angka 30,000 dolar AS atau sekitar RM140K."Sneaker ini kepada Sangat unik dan Jarang Terlihat. Ini Adalah benda Maklumat koleksi Untuk komunitas Teknologi," kata Leon Benrimon, Director Auctions Heritage.


Benrimon mengatakan, Kemungkinan Hanya Ada dua pasang kasut Apple Yang Masih Ada.


Sumber: Kompas.com

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online