Friday, October 23, 2015

Punya Perdana Menteri Tampan, Banyak Wanita Ingin Pindah ke Kanada

Kanada bakal menerima Perdana Menteri kacak seperti hero 'Superman'. Perdana Menteri yang hebat dan berpewatakan menarik. Kita tunggu dan lihat bagaimana PM ini bakal menggegarkan dunia.
 
Perdana Menteri ' Superman'
Sosok Perdana Menteri Kanada terpilih, Justin Trudeau (43), tengah ramai dibicarakan di media sosial dan internet.

Bukan soal perjalanan karier dan pencapaiannya di ranah politik, tapi soal ketampanan dan penampilan sang pemimpin baru di negara yang mempunyai Menara CN, salah satu menara yang tertinggi di dunia.

Berkat penampilan fizikalnya yang memikat inilah Trudeau menjadi buah bibir di media sosial, salah satunya adalah laman mikroblog Twitter.

Tidak hanya digadang sebagai Pemimpin Paling Tampan di Dunia, ayah tiga anak ini juga dianggap sebagai sosok "Ayah Seksi" bagi sebahagian wanita di ranah maya.

Beberapa netizen mengaku, tidak sungkan pindah ke Kanada kerana Trudeau.

Seorang pengguna Twitter bernama John Scalzi yang mempunyai akaunscalzi menuliskan bagaimana pasangannya begitu ingin pindah ke Kanada saat dirinya memperlihatkan foto Trudeau.

Dalam foto tersebut, Trudeau terlihat telanjang dada dengan tatu di lengan kiri dan rambut kerinting yang sedikit panjang.

"Saya: Inilah Perdana Menteri Kanada yang baru. Krissy: Apa kamu bergurau? Saya: Tidak. Krissy: Ayo kita pindah ke Kanada," tulis Scalzi dalam keterangan gambar pada akaun Twitter peribadinya.

Pengguna Twitter lain bernama Farah Andrews pun mengakui ketampanan Trudeau.

"Saya tidak boleh berpura-pura tahu tentang dunia politik Kanada, tapi YA, saya tahu tentang wajah tampan Trudeau," tulisnya dalam akaunFarahAndrews.


Sementara itu, pemilik akaun dengan nama Katriyn Ann, terang-terangan mengajak para wanita lain untuk berpindah ke Kanada kerana negara itu kini mempunyai seorang perdana menteri yang berwajah tampan.

Tidak lupa, Katriyn Ann pun memuat naik foto Trudeau pada linimasa Twitter-nya.

"Semuanya, inilah Justin Trudeau, Perdana Menteri Kanada yang baru. Pindah ke Kanada (segera). #JustinTrudeau," Tulis Katriyn Ann dalam akaunKatriynAnn.

Justin Trudeau adalah putra dari mendiang Pierre Trudeau, salah satu Perdana Menteri Kanada yang paling popular dan dicintai masyarakat.

Kemenangan Trudeau tidak hanya disambut meriah oleh para peminat sang ayah, tapi juga oleh banyak wanita di seluruh dunia

Sumber: Kompas.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online