Friday, October 23, 2015

Diceraikan Suami Selepas Menghantar Gambar Seksi Dan Kasut Lelaki Lain

Rencana seorang wanita bernama Chelsea untuk mempamerkan pelbagai keindahan tubuhnya kepada sang suami berakhir pada proses perceraian antara keduanya.
Hantar Gambar Seksi Kepada Suami Tetapi Lupa Sembunyi Kasut Lelaki Lain

 
Pasalnya, dalam foto yang berlatar bilik hotel tersebut, terdapat sepasang kasut bot milik lelaki yang membuat suaminya marah.

 
"Kenapa boleh ada kasut bot di foto kedua? Ini tidak boleh dibiarkan. Aku akan menelefon peguam," ujar sang suami dalam mesej melalui Snapchat, dikutip Mirror.co.uk.

 
Foto-foto yang dihantar via Snapchat tersebar di internet dan menjadi viral dalam sekejap. Hal itu membuat Chelsea mendadak popular dan digelar "tukang selingkuh".

 
Dalam foto tersebut, Chelsea sengaja mempamerkan susuk tubuhnya kepada sang suami sebelum dirinya beranjak tidur.
Pada foto pertama, Chelsea hanya memakai pakaian dalam hitam sambil mengangkat kedua tangannya. "Lagi di bilik hotel, nih. Mau tidur," tulisnya.

 
Di gambar kedua, Chelsea menimbulkan membelakangi dan menoleh ke kamera untuk mempamerkan bentuk tubuh bahagian belakang. "Satu lagi sebelum tidur," tulisnya sebagai teks foto.

 
Namun, pada foto tersebut, sang suami curiga dan mempersoalkan siapa sosok lelaki bersama dirinya di hotel tersebut?

 
"Kamu sama siapa di hotel itu?" tanya sang suami.

 
Namun, soalan tersebut dibantah Chelsea bahawa dirinya hanya sendiri dan mengambil gambar dirinya dengan menetapkan timer kamera telefon bimbit.

 
"Aku bersumpah, sayang. Kamu tahu kan kalau aku tidak akan pernah selingkuh," ujarnya.

 
Sang suami masih tak percaya. Pasalnya, di foto kedua tersebut terlihat sebuah kasut bot lelaki berwarna kuning air di bawah meja bilik hotel.

 
"Jangan bohong Chelsea. Aku tahu kamu tidak sendirian di bilik hotel," kata suaminya.

 
Tidak dijelaskan secara terperinci sumber foto tersebut dan nama lokasi kejadian. Namun, terlepas dari itu, insiden tersebut dapat menjadi peringatan bagi pasangan mana pun yang merancang perselingkuhan.

Sumber: Kompas.com

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online