Sunday 17 August 2014

Lady Gaga Berpakaian Pelik Lagi

Sekali lagi, Lady Gaga membuktikan bahawa dirinya dilahirkan untuk menjadi tak biasa, terutama yang berkaitan dengan selera berbusana.

Beberapa waktu lalu, ketika baru tiba di Tokyo, pemuzik yang dikenali dengan sebutan mother monster ini tampak mengenakan busana telus dengan detail manik-manik berkilat. Penampilannya kian menarik perhatian kerana pelbagai penekanan makhluk laut yang tersebar di bahagian dada, bahu, perut, dan kaki. Salah satunya adalah detail tempelan kerang yang menutupi kedua payudara Gaga.

Kemudian, tak berhenti sampai di situ, penataan rambut juga digubah nyentrik. Kali ini, Gaga mewarnai rambut menjadi berambut perang yang terikat hingga puncak kepala. Tak ketinggalan potongan poni tepat di kening mata yang menutupi dahinya.

Awam telah mengenal Lady Gaga sebagai selebriti yang hobi mengenakan busana aneh dan cenderung "gila". Dahulu, pada perhelatan MTV Video Music Awards, Gaga hadir penuh percaya diri mengenakan pakaian yang diperbuat daripada daging!

Prestasi tersebut cukup luar biasa dan terpatri di sejumlah benak generasi muda yang mengidolakan selebriti pemilik nama asli Stefani Joanne Angelina Germanotta ini.

Sumber: Kompas.com

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online