Monday 18 August 2014

Julia Perez: Saya Harus Pakai Baju Ketat keranaa “Bemper” Saya Besar

Di sela pergelaran busana pengantin dari pereka sekaligus presenter, Ivan Gunawan, hadir seorang selebriti kontroversi Ibu Kota, Julia Perez, yang kelihatan menikmati seluruh rangkaian gaun pengantin bertema "Madame Sakura" tersebut.

Pelakon, presenter, dan penyanyi dangdut bernama lengkap Julia Rachmawati ini terlihat mengenakan busana warna hitam dan superseksi. Dengan bahagian dada setengah terbuka, Jupe kelihatan mesra berbincang-bincang dengan sejumlah pewarta yang telah menantinya seusai pergelaran busana.

Julia Perez yang akrab disapa Jupe mengakui bahawa pilihannya mengenakan busana serba ketat memang untuk memperlihatkan lekuk tubuhnya yang menawan.

"Badan saya kan kecil, saya cuma 160 sentimeter. Salah pilih baju, nanti saya kelihatan seperti lemper. Apalagi 'bumper' depan belakang sudah besar, jadi saya memang harus pakai yang ketat, "jelasnya kepada Kompas Female di Ritz-Carlton, Kawasan Mega Kuningan, Jumat (15/8/2014).

Agar penampilan kian maksimum, Jupe rambutnya dengan gaya klasik. Sentuhan lipstik merah dan eyeliner hitam aksen mata kucing menyempurnakan keseluruhan padu padan. Jupe pun menyebut prestasi ini seperti seorang Bond girl.

Sumber: Kompas.com

7 Comments:

Bali holiday said...

Gak kaget kalo jupe pake pakaian yang sensual dan ketat, apa lagi body nya yang aduhay pasti membuat pria etrpukau dibuatnya.
hotel di jimbaran

jimbon said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Moli said...

gila ketat banget tu pakaian nya :o

Layanan Nasabah

bobi said...

walah ni orang cari cari sensasi kayknya ni

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Arema VS Persib

Master said...

Percaya lah kalau Jupe adalah artis paling sensual di Indonesia. yang bikin istimewa adalah anunya :D
harga Samsung Galaxy S6
Tips a cake
Gadget Anda

yanmaneee said...

hogan outlet online
kd 10
jordan sneakers
curry 6
russell westbrook shoes
offwhite
michael kors handbags
nike off white
air jordan
yeezy

Unknown said...

replica bags in delhi you could look here c1u36i8l98 replica bags bangkok visite site m0w84f0z53 gucci replica bags replica bags on amazon view z9v31u2k17 high replica bags replica bags review

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online