Tuesday 15 July 2014

Gaun Seksi Shakira Tonjolkan Sensualiti Pada Piala Dunia 2014



Jika Jennifer Lopez dan Pitbull berjaya menghentak panggung dalam pembukaan Piala Dunia 2014. Kini, giliran Shakira "menggegarkan" pesta penutupan Piala Dunia 2014.

Penyanyi asal Colombia ini berjaya membuat para penonton terhibur dengan prestasi panggung yang maksimum dan prima. Lagu "Dare (La La La)" dinyanyikan Shakira dengan bergaya, dan tentu saja, diiringi oleh gerakan tari nan sensual yang menjadi ciri khas penyanyi berambut perang ini.

Untuk menunjang penampilan, dia memilih mengenakan gaun seksi berwarna merah yang membentuk lekuk tubuhnya dengan begitu menawan.

Warna merah pada pakaian Shakira menjadi pilihan valid untuk tampil terdepan, ditambah aksen fringe atau detail bahan yang rebeh, menguatkan aura feminin sang diva. Kemudian, teknik cut out yang sedang trend "menyuntik" elemen kekinian pada bahagian atas gaun. Gaya rambut yang dibiarkan terurai dan bertekstur menjadi pilihan yang melengkapi keseluruhan penampilan.

Selanjutnya, pada akhir tempoh, Shakira memberikan kejutan dengan memboyong anak lelakinya dari Gerard Pique ke atas pentas, untuk merayakan fenomena parade pesta penutupan Piala Dunia 2014, yang dimenangi oleh timnas Jerman pada laga final di Stadium Maracana, Minggu atau Senin (14/7 / 2014) awal hari WIB.

Sumber: Kompas.com

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online