Monday 28 October 2013

Ternyata, Satu Daripada Enam Orang Isteri Masih Malu Telanjang Di Depan Suami



Jika anda kadang -kadang merasa sedikit tidak selesa telanjang di depan pasangan , maka tidak perlu bimbang. Anda tidak sendirian.

Satu daripada enam wanita yang sudah berkahwin tidak membiarkan suami melihat mereka telanjang selama lebih dari satu tahun terakhir dari masa perkahwinan mereka . Demikian hasil pengundian yang dilakukan di England.

Para penyelidik menyoal 1,902 wanita. Kira-kira 16 peratus mengaku , mereka tidak menanggalkan pakaian di depan pasangan mereka selama 12 bulan atau lebih .

Hampir setengahnya mengatakan alasannya, yaitu mereka merasa tidak selesa telanjang di depan suami. Hasil daripada kajian ini menunjukkan bahawa satu daripada enam isteri tidak akan membiarkan suami melihat mereka telanjang. Dan , sebanyak 40 peratus berkata, mereka tertutup pada suami dan itu merugikan perkahwinan mereka.

" Kepercayaan tubuh adalah elemen besar kehidupan seks wanita, dan seolah-olah rasa percaya yang minimum menyebabkan masalah, " Sarah Bailey , dari UKMedix.com , yang menugaskan tinjauan pendapat itu .

"Ini peratusan yang agak tinggi bahawa wanita yang sudah berkahwin tidak membenarkan pasangan mereka melihat mereka telanjang dalam 12 bulan terakhir atau lebih. "

Sarah Bailey menambah , "Wanita harus ingat bahawa walaupun mereka tidak mungkin mencintai tubuh mereka , kemungkinan pasangan mereka tidak. " (Daily Mail)

Sumber: Kompas.com

1 Comment:

setonea said...

b0j16w7y42 r5v96q4i73 n3m31d6x77 s1c92h7d78 v7p47s4b86 a1g12s6v88

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online