Tuesday 22 October 2013

Agar Ghairah Seks Sentiasa Berkobar


Kehidupan seksual yang hangat merupakan bekal utama perkahwinan yang harmoni . Sayangnya kehidupan seksual tidak selamanya hangat, jika tidak dijaga, ghairah seksual juga boleh padam.

Tentu kita tidak mahu hal tersebut terjadi . Simak nasihat daripada Dita Von Teese , pakar hubungan , untuk menjaga agar ranjang anda tak pernah sejuk.

Pertama, mulai dari diri sendiri . Ini bermakna anda harus mencintai tubuh anda dan juga memanjakannya . Untuk membuat pasangan selesa berdekatan, menyembur minyak wangi dengan aroma kesukaannya, menggunakan lingerie seksi setiap hari , dan juga merawat diri. Dengan demikian dari diri sendiri akan timbul perasaan seksi.

Kedua, jadilah diri sendiri. Sering kali berlaku apabila kita melakukan sesuatu, selalu terlintas dalam benak, si dia suka tidak ya , nanti si dia merasa risih tidak? . Tampillah semula jadi yang mungkin tanpa kesan dibuat- buat . Jadilah diri sendiri dan tonjolkan kelebihan yang ada .

Jangan juga berlebihan, seolah cuba berusaha terlalu keras agar tampil seksi. Lebih baik fikirkan apa yang membuat anda merasa seksi bukan apa yang membuat si dia bakal berfikir anda seksi.

Ketiga , apa yang dikenakan? Tidak hanya pakaian yang boleh membuat anda atau si dia ghairah . Pakaian yang terlalu terbuka tak selalu berjaya memancing ghairah suami. Lebih baik paparkan apa yang menjadi kelebihan anda . Misalnya jika suami selalu mengagumi kaki jenjang anda , goda ia malam ini dengan baju tidur pendek.

Keempat, pilihan kata -kata. Tak perlu menunggu waktu malam untuk menggodanya dengan kata- kata romantis. Bahkan sejak siang hari anda juga boleh menghantar mesej bernada ajakan kepadanya. Dijamin suami tak sabar untuk segera pulang dari pejabatnya.

Kelima, bahasa tubuh. Terkadang , bahasa tubuh jauh lebih berkesan daripada sejuta kata . Jika ia sedang asyik dengan alat -nya, berikan sentuhan kecil yang menggoda.

Sumber: Kompas.com

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online