Thursday 26 September 2013

Jangan Salahkan Suami Jika Aksi Hambar Di Ranjang




Jika tidak berpuas hati dengan kehidupan seks anda, jangan langsung menyalahkan suami yang tak ' ampuh ' memanaskan anda . Kerana boleh jadi , anda juga punya andil dalam kehambaran aksi ranjang tersebut .

Pada dasarnya , bercinta adalah kegiatan yang mengandalkan kerjasama yang selaras antarindividu yang terlibat di dalamnya. Apabila salah satu dari pasangan merasa mengalami kendala, maka sewajibnya diselesaikan bersama.

Maka dari itu, saat segala kedudukan akrobatik telah dipraktikkan oleh anda dan suami, namun big O tak kunjung memendarkan malam panjang anda , jangan langsung mencibir dan menuduh bahawa sang suami yang bersalah.

Terbuka dan saling jujur

Kaum lelaki sering melabelkan perempuan sebagai manusia paling egois di dunia. Buktikan mereka salah, sekarang juga! Bagaimana caranya? Tanya pada suami , dalam seminggu berapa sering dia ingin bercinta. Misalkan suami mengatakan enam kali, dan anda hanya mahu tiga kali saja. Maka , berkompromilah dengan mengambil jalan keluar, yakni empat kali dalam seminggu.

Mungkin rasa tawar yang anda rasakan saat bercinta, disebabkan oleh penolakan dalam hati apabila melakukannya. Segera berbincang dengan suami, dan jangan biarkan berlarutan.

Jangan asal main tuduh
 Berhentilah saling menyalahkan , intinya anda berdua pun tidak ada yang benar . Hal lain yang perlu diingat , suami anda adalah manusia, bukan mesin seks yang siap beroperasi setiap diperlukan. Maka dari itu, hentikan kebiasaan merendahkan suami, misalnya dengan meragukan kemampuannya, atau saat suami sedang aktif , eh malah dipikir maniak seks.

Cuba ungkapkan unek - unek anda dengan cara yang positif , bukan dalam bentuk balas yang menyudutkan .

Bercinta itu menyenangkan, maka nikmatilah !

Semakin anda menikmati dan meresapi acara bercinta hingga dalam fantasi yang terperinci, maka semakin sering pula anda ingin melakukannya. Jangan menuntut suami untuk mempunyai ghairah sama hangatnya dengan yang anda rasakan .

Mungkin saat itu dia sedang keletihan akibat meeting di lokasi yang berjauhan. Inilah waktunya anda yang membuat acara bercinta menjadi menarik untuknya. Sebab , dengan melihat semangat anda yang berapi- api akan memancing minatnya .

Teknik bercinta yang monoton
 Sampaikan pada suami, bahawa malam ini dia harus lebih fokus saat ' mengolah ' bahagian klitoris anda . Kerana, banyak lelaki yang tidak paham betapa penting peranan klitoris dalam mengimbangi permainan yang berjalan rata menjadi menggebu - gebu, atau mungkin juga mereka pura -pura tidak tahu, kerana malas .Sekadar maklumat, terdapat 8000 saraf sensitif yang tersebar di klitoris , jumlah ini empat kali lebih banyak berbanding jumlah saraf pada zakar.Bercinta tanpa ' menyapa ' klitoris , sama saja seperti memandu kereta dengan perseneling berada dalam keadaan neutral. Walaupun dapat bergerak, namun tidak bertenaga .

Jangan abaikan stamina
 Jagalah kesihatan , gaya hidup yang tidak sihat menjejaskan prestasi bercinta seseorang. Sebaliknya, jika anda sihat dan bugar , akan semakin memuncak energai yang anda miliki untuk bercinta.

Sumber: Kompas.com

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online