Wednesday, August 21, 2013

Raja Ema Selesa Hidup Secara Solo



Kisah tentang heroin Mawar Merah ini kembali menjadi bualan setelah sekian lama menyepi. Kini Raja Ema kembali mewarnai dunia lakonan setelah berehat panjang. Kembalinya pelakon berbakat ini dapat mengubat rindu peminat-peminatnya. Beliau pernah dilanda kontroversi dalam berumah tangga. Beliau tidak serik katanya untuk berumah tangga , cuma mencari lelaki yang memahami agak sukar. Justeru, beliau selesa hidup secara solo buat masa sekarang.

Artikel berkaitan Raja Ema Serik berumahtangga?


DUA kali gagal berumah tangga, membuatkan penyanyi, pelakon terkenal pada era 1980-an, Raja Ema Raja Ibrahim atau lebih dikenali dengan panggilan Raja Ema, 45, enggan lagi memikirkan soal berteman hidup.   Bukannya serik untuk berkahwin, jauh sekali menutup pintu hati kepada kaum Adam, buat masa ini, Raja Ema lebih selesa hidup solo meskipun keinginan untuk berumah tangga masih ada dalam hatinya.

"Bagi saya bukan senang untuk mencari pasangan yang benar-benar ikhlas dan jujur dalam setiap hubungan yang terjalin.


"Tapi yang yang boleh saya katakan, buat masa ini saya lebih selesa bersama anak-anak yang sentiasa berada di sisi memberi semangat untuk saya terus mengorak langkah sehingga ke hari ini.

Baca seterusnya.......




0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online