Monday 12 August 2013

Potong Buah Zakar Sendiri Bila Bergaduh Dengan Isteri


Kejadian yang berlaku di China ini akibat bergaduh dengan isteri. Si suami memotong buah zakarnya sendiri setelah mendapat ugutan daripada si Isteri yang hanya akan melakukan hubungan kelamin sekali hanya dalam setahun. Kemungkinan lelaki ini tertekan dengan ugutan isteri. Moralnya, isteri hendaklah memahami keadaan si suami. Jangan meminta yang bukan-bukan sehingga suami menghadapi tekanan.

Kenyataan akhbar mengenai suami potong buah zakarnya sendiri:

Suzhou: Seorang lelaki dimasukkan ke sebuah hospital di sini baru-baru ini tanpa satu buah zakarnya
Akhbar Morning Express melaporkan, lelaki itu memotong sendiri buah zakarnya selepas bergaduh dengan isterinya.

Menurut akhbar itu, lelaki berkenaan, Tang, 38, berasal dari utara China tetapi bekerja sebagai juruelektrik di Suzhou. Pendapatan sebanyak 2,000 yuan (|RM1,063) sebulan tidak cukup untuk dia menyara isteri dan dua anak. Kerana terlalu bosan hidup di rumah sewa, si isteri dilapor mengancam akan mengadakan seks dengan suaminya setahun sekali saja kecuali dia membelikannya sebuah rumah.

Pada 2 Ogos lalu, selepas satu pertengkaran, Tan mengambil pisau cukur dan memotong satu daripada buah zakarnya. Sumber hospital berkata lelaki itu kini stabil. Ia bagaimanapun tidak menjelaskan mengenai kemampuan Tang untuk melakukan seks pada masa depan. - Agensi

Jika anda berani, cuba potong buah zakar anda. Ada berani? ( lawak ) 


0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online