Tuesday 6 August 2013

Lemak Kampung Santan Ibarat Cinta Hans Dan Neelofa


Filem arahan Hans dikatakan ibarat kisah cinta beliau dan Neelofa. Jadi para peminat filem atau Hans juga Neelofa harus menonton filem ini apabila ditayangkan kelak. Penulis tidak akan mengunjungi pawagam kerana lebih berminat menonton secara santai di rumah. Justeru, kita akan tunggu DVD kisah Lemak Kampung Santan ini. Berbalik kepada trailer yang dilihat melalui televisyen dan You Tube, penulis rasa, semakin hari semakin baik pengarahan filem Hans Isaac ini.

Ini artikel yang dikeluarkan oleh akhbar Sinar Harian mengenai Filem Lemak Kampung Santan.

NASKHAH yang mengetengahkan kisah lelaki bandar jatuh cinta dengan gadis kampung sememangnya bukan satu garapan baru, tidak kira dalam drama mahu pun filem.

Justeru, demi memberi kelainan untuk buah tangannya kali ini, sutradara dan pelakon terkenal, Hans Isaac, menyuntik sedikit kelainan agar filem Lemak Kampung Santan tidak kelihatan seperti sebuah karya stereotaip.

Tidak hanya bertindak sebagai penulis skrip, pengarah dan penerbit, Hans yang juga bertindak sebagai pelakon utama turut mempertaruhkan pelakon cantik, Neelofa. Baca seterusnya......



0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online