Wednesday, August 21, 2013

Jurulatih Penjaga Gol Tunjuk Kemaluan Kerana Tidak Puas Hati



Bekas jurulatih penjaga gol kebangsaan Indonesia memohon maaf kerana keterlanjuran beliau menunjukkan kemaluan setelah tidak berpuas hati dengan petugas perlawanan bola sepak. Kekecewaan beliau dalam perlawanan tersebut membuatkanya hilang pertimbangan. Apa pun beliau telah memohon maaf .

Artikel bekas jurulatih penjaga gol tunjuk kemaluan:

JAKARTA, KOMPAS.com - Jurulatih penjaga gol PS Bangka, Hermansyah, secara terbuka meminta maaf, khususnya kepada masyarakat Bangka Belitung dan pencinta bola sepak Indonesia pada umumnya.

Hermansyah tertangkap kamera wartawan menunjukkan kemaluannya ketika terjadi cekcok antara dirinya dan salah seorang panitia pelaksana pertandingan PSIS Semarang melawan PS Bangka di Stadium Jatidiri Semarang, Senin (19/8/2013).

Menurut Hermansyah, hal tersebut terjadi akibat pengumpulan kekecewaan. Pasalnya, dalam kejadian tersebut, mulai dari penonton, pengadil, hingga panpel memperolok PS Bangka. Namun, terlepas dari hal tersebut, dia menyedari perbuatan yang ia lakukan adalah contoh buruk dan berharap tidak ditiru.

"Saya peribadi menyedari kesalahan yang saya lakukan dan merupakan contoh buruk, tetapi semua itu kerana sangat kecewa PS Bangka dikerjai melewati batas," kata Hermansyah.


 

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online