Thursday 22 August 2013

Itu Gaya Saya Kata Nazim Othman Tentang K-Pop



Pelakon muda yang sedang meningkat naik menyatakan bahawa dia obses terhadap trend terkini dan berhak ke atas dirinya memilih apa yang beliau suka. Selagi tidak mencolok mata dan selesa, makanya dia tetap memlih trend itu. Tidak salahnya beliau memilih apa sekali pun gaya yang disukai. Cuma jaga batasan fesyen kerana fesyen kadang-kadang yang boleh menjatuhkan karier seni. Justeru, teruskan benda yang baik walaupun nampak sedikit ego dengan kata-kata beliau.


Kenyataan Nazim Othman dalam akhbar kosmo:

OBSESI sebilangan artis terhadap dunia fesyen bukan satu kesalahan. Namun, adakalanya kecenderungan itu mengundang reaksi kurang senang daripada peminat.

Ada yang mengandaikan kecenderungan berfesyen, contohnya mengikut aliran fesyen jalanan Korea, menampakkan seseorang artis itu kurang jati diri dan pelbagai tafsiran negatif lain. Terbaharu, tempias itu dirasakan oleh pelakon muda Nazim Othman yang sering memuat naik foto-fotonya mengenakan fesyen ala Korea di laman Instagramnya.

Tidak dinafikan, fenomena Korean Pop atau K-Pop kini sedang hebat melanda dunia tetapi ada yang kurang senang apabila artis kesayangan mereka mengikut budaya berfesyen dari negara tersebut. Baca artikel sepenuhnya.......

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online