Monday 26 August 2013

Ghairahkan Hubungan Suami Isteri Dengan Gurauan Nakal


Hubungan seks  suami isteri bukan semata-mata melakukan hubungan seksual sahaja, bahkan hubungan suami isteri juga perlu dalam keadaan yang menggembirakan. Menghangatkan suasana hubungan suami isteri sangat penting, dalam mengukuhkan alam rumahtangga. Justeru mari kita lihat bagaimana kita boleh menghangatkan hubungan tersebut.

Artikel dipetik daripada kompas.com

Seks adalah bahagian yang penting dalam kehidupan, bahkan boleh menyihatkan tubuh. Namun, seks tidak harus dilihat sebagai sesuatu yang serius. Terlalu memikirkan cara untuk melakukan seks dengan sempurna justru boleh menyebabkan aktiviti ini menjadi beban.

Anda boleh menjadikan seks sebagai sebuah permainan untuk bergembira ria bersama pasangan. Bebaskan diri anda dan pasangan, bersikaplah rileks dan cubalah hal-hal baru, misalnya melakukan love games yang nakal untuk mengusir kejenuhan.


1. Perang bantal


Jangan ragu melakukan hal-hal kekanakan bersama pasangan seperti perang bantal. Kesenangan dari aktiviti ini akan mencetuskan dilepaskannya hormon-hormon yang boleh menekan rasa stres sehingga anda dan pasangan menjadi lebih rileks.


2. Hukuman nakal

Pemanasan sebelum berhubungan seks tidak harus dilakukan di malam hari. Anda bahkan boleh memulakannya sejak bangun tidur. Misalnya saja saat menemani anak-anak bermain di taman, lakukan permainan menendang bola atau perlumbaan basikal. Juaranya boleh memilih posisi bercinta apa yang diinginkan nanti malam.


3. Dadu cinta

Selain sex toys, anda juga wajib mengenal permainan dewasa untuk mencairkan suasana membosankan di tempat tidur. Salah satunya adalah dadu cinta yang di setiap sisinya bertuliskan "cium", "urut", atau "dada". Permainan ini boleh meningkatkan kreativiti anda untuk mencuba perkara-perkara baru.


4. Hanya menyentuh

Mandi bersama selalu menjadi kegiatan pemanasan yang paling seru, bahkan kerap berakhir dengan aktiviti bercinta penuh ghairah. Pada sesi mandi bersama berikutnya, anda dan pasangan boleh saling menyentuh atau mengurut tetapi tidak bercinta. Setelah memakai tuala, teruskan dengan saling mengoleskan losyen dalam kedudukan berdiri. Dijamin, anda dan pasangan akan semakin menggebu-gebu untuk lanjut ke sesi utama.


5. Arisan

Masing-masing boleh menuliskan fantasi seks yang disejukkan di secarik kertas kecil lalu dimasukkan ke dalam gelas yang sudah ditutup seperti dalam permainan arisan. Setiap akan bercinta, undilah gelas arisan itu dan nantikan setiap kejutannya.

PS: Artikel ini hanya untuk orang dewasa yang sudah berumahtangga, kepada yang belum berumahtangga. Jangan lakukan perkara ini. Terima kasih

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online