Friday 30 August 2013

Gadis Genit Tawar Khidmat Di Ranjang Dengan Harga Yang Murah


Hari ini, banyak rumah urut yang timbul bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan. Jika tiada permintaan, maka tiadalah khidmat urutan. Walaubagaimanapun, khidmat rumah urut makin menjadi-jadi sehingga tukang urut pun sudah tidak kisah tentang bayaran, asalkan dapat. Malah, mereka sanggup memberi khidmat yang lebih istimewa sehingga lelaki hidung belang terbuai-buai seketika bila diurut. 


Kenyataan akhbar:

PUCHONG – Bertubuh genit, mudah dipujuk dan lebih manja! Itu  ciri-ciri pelayan wanita yang ditawarkan pengusaha sebuah pusat hiburan di sini bagi menarik pengunjung ke premis mereka.


Difahamkan, pekerja warga Vietnam yang disediakan akan melayan pengunjung menikmati minuman keras dan sanggup melakukan aksi ranjang di lokasi lain selepas berlaku urus niaga serta tawar-menawar dengan pelanggan mereka.


Gadis berusia antara 20 hingga 30-an itu juga dikatakan sanggup memberi perkhidmatan seks meski ditawar dengan nilai wang yang rendah.


Pegawai Pencegahan Bahagian Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian (D7) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD), Inspektor Roslin Mohd Isa berkata, hasil risikan, 11 anggota bersama dua pegawai menyerbu sebuah premis di Jalan Bandar 18, dekat sini. Premis yang sudah lebih tiga kali diserbu sebelum ini tidak mempunyai lesen perniagaan sah.


Menurutnya, dalam Ops Noda dan Ops Cantas dilaksanakan lewat malam kelmarin, seramai 25 wanita warga Vietnam ditahan dan 40 pelanggan berusia antara 40 dan 50 tahun diperiksa.


Kesemua pelayan wanita terbabit didapati datang ke negara ini sebagai pelancong tetapi menjalankan kegiatan tidak bermoral.


Jelasnya, pelayan warga asing terbabit akan mendapat tips bagi setiap botol minuman keras yang dibuka pelanggan mereka.

Pengusaha turut menyediakan bilik karaoke yang dikenakan bayaran antara RM388 hingga RM1,488 mengikut saiz bilik.

“Sebelum ini ia hanya beroperasi di tingkat bawah tetapi kini pengusaha menyediakan bilik untuk pelanggan berhibur di tingkat atas.


“Selepas minum di sini, pelanggan dipercayai boleh membawa pulang gadis terbabit jika pandai memujuk untuk mendapatkan perkhidmatan ekstra,” katanya dalam operasi turut disertai Ketua Polis Balai Puchong, Inspektor Hailmi Zil Azam Nordin.

Semua tangkapan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Serdang untuk disiasat di bawah Seksyen 55 B Akta Imigresen 1959/63 dan Seksyen 39 (b) Peraturan-peraturan Imigresen.

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online