Friday 12 July 2013

2013 MV Agusta Brutale 1090

        
      
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, Brutale besar bore MV Agusta telah hidup yang kontroversi, dengan saiz enjin empat silinder yang naik dari 990cc asal ke 1090 kemudian turun kepada 920 yang luar biasa dan sehingga sekali lagi kepada 1090cc semasa.

       Bersama-sama dengan sesaran enjin yang pergi kedudukan Brutale dalam pasaran. Asalnya bertujuan sebagai paling canggih industri "telanjang," basikal meletak peringkat yang lebih tinggi ke tahap yang lebih proletariat, hanya untuk mendapati bahawa ruang yang terlalu sesak dan, akibatnya, nombor jualan yang rendah tidak membawa pulang apa-apa wang.
      Dengan indah (dan lebih mudah dan menguntungkan) 675 Brutale kini mengisi peranan peringkat kemasukan, 2013 Brutale telah recomposed dirinya sebagai basikal telanjang ultra-tinggi prestasi yang paling halus dan eksklusif. Sudah merupakan edisi 920, dan kini, ketiga-tiga versi basikal menggantikan 1090cc: Brutale, Brutale R (144 kuasa kuda pada 10,300 rpm, 82.6 kaki-paun tork pada 8100 rpm) dan Brutale RR (158 hp pada 11,900 rpm, 73.7 ft.-lb. tork pada 10,100 rpm).
      Kuasa besar tambahan versi RR itu datang dari yang baru, pelari licin daripada masuk manifold aluminium bukan getah dan dari disemak pengisaran cam masuk untuk kedua-dua angkat lebih tinggi dan masa yang lebih agresif.
        Dari segi struktur rangka dan geometri, casis tidak berubah, tetapi peningkatan yang telah datang dari generasi terbaru MARZOCCHI 50mm garpu terbalik, yang boleh laras sepenuhnya kepada Brutale RR, dan baru, roda sangat elegan yang menjimatkan sejumlah £ 3,3 atas orang-orang sebelumnya. The Brutale standard masih menggunakan 310mm rotor brek hadapan, manakala R dan RR pergi untuk Brembo cakera 320mm. Semua kaliber adalah jejarian-gunung jenis, dengan Monoblocs Brembo di RR. Grafik dan skim warna mengikut tradisi MV Agusta.
     Sebagai sepanjang garisan, yang faired sepenuhnya F4 sportbike telah menerima beban lebih relevan peningkatan, bermula dengan pakej elektronik baru yang merangkumi "perjalanan-dengan-wayar" pendikit dan kawalan cengkaman yang lebih baik. Enjin telah mendapat perhatian yang sangat besar untuk mencapai lalu yang sihir 200 hp tanda: MV berkata Dyno kerap mengesahkan bacaan 201-campur.

       

       Tidak ada satu terperinci lagi tersedia tentang kedatangan-lama lagi Brutale 800 dan juga kurang tentang itu buat sementara waktu ditakrifkan "SuperMoto" derivatif. MV Agusta hanya berkata anjakan tambahan yang telah dicapai oleh mengusap 675; gerek adalah tidak berubah. Gosip Industri menunjukkan bahawa kiub tambahan telah menyampaikan lebih daripada yang dijangkakan, dengan begitu banyak tork yang gear rolling terpaksa dinaik taraf kepada "besar" standard Brutale.

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online