Wednesday 11 April 2012

SUAMI MANJA LUAR BIASA BAWA PETANDA


IPOH: “Saya pelik apabila suami tiba-tiba menjadi terlalu manja, malah meminta saya memicit dan membuatkannya kopi sebelum nahas berlaku,” ujar isteri mangsa, Shaharenah Said, 53, yang Linkterkejut apabila suaminya, Rosli Abni Hajar, 53, maut dirempuh lori.

Dalam kejadian jam 5 petang kelmarin, mangsa yang bertugas sebagai penyelia pengawal keselamatan meninggal dunia apabila kereta dipandunya bertembung dengan lori dalam kemalangan berhampiran Taman Rasi, Leburaya Ipoh-Lumut, di sini.


Menurutnya, arwah suaminya menunjukkan sifat manja luar biasa apabila memintanya mengurut kaki sebelum meninggalkan rumah di Batu Gajah untuk ke tempat kerja.

“Saya sangkakan itu semua sekadar permintaan biasa, malah saya sempat mengurut kakinya beberapa minit. Malah, saya turutkan permintaannya yang mahukan kopi. Baca lagi...

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online