Monday, March 19, 2012

BERPELUK DI LUAR BERENTAP DI DALAM


Ini sudah menjadi amalan biasa bagi mereka. Kadang-kadang bergaduh bagai nak hancur bumi ini, alih-alih berpeluk sakan di luar. Macam suami isteri bergaduh, bertengkar bagai nak rak. Muncung sana, muncung sini...tetapi bila dah baik..bila sampai masa berpeluk ..dah tak ingat dunia. Begitulah yang berlaku kepada MP kita ini. Dahulu, mungkin kita boleh ditipu oleh mereka. Al maklumlah , internet tak dak, gambaq pun hitam putih. La ni....semua orang boleh nampak. Hatta MP tengok vidieo orang tak pakai baju pun orang dah boleh tau...apa lagi yang hendak kita kata. Bergaduh di dalam ..kat luar minum kopi sekali...sembang macam tidak ada apa-apa berlaku. Tak apa lah...sebab dah itu cara kita. Baca lagi mengenai berentap di dalam berpeluk di luar....

Macam bersukan lah pulak....

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online