Sunday 4 September 2011

SIBUK KEMBALI

Rasanya sudah lama saya tak menulis di sini. Masih belum terlewat untuk saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri , maaf zahir batin kepada semua pembaca yang mengunjungi blog saya ini. Melihat tajuk saya di atas , menandakan saya kini kembali sibuk dengan tugasan dan pelajaran. Setelah berehat selama 4 tahun , maka bermula esok saya akan mendaftar sebagai seorang pelajar siswazah atau lebih senang disebut," masters". Dah tua-tua ni baru nak sambung belajar, rasanya cuak la juga. Tua ka saya ni? Umur ni subjektif kot. Apa pun saya akan kembali sibuk di kampus selama 3 hari seminggu bermula pukul 4 hingga 11 malam. Penat, memang penat. Tapi inilah pengorbanan yang saya perlu lakukan demi mencapai cita-cita. Jom..jumpa saya di IPS USM .....

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online