Wednesday, March 16, 2011

TAK BERBLOG KERANA KE LANGKAWI


Bermula 14 Mac 2011 sampai la hari ni , saya terpaksa berhenti blogging sekejap. Seperti yang saya jelaskan dalam entri saya baru-baru ni , saya rehat otak dan rehat mulut ke Langkawi. Ni bukan kali pertama ke Langkawi tetapi kali pertama bersama keluarga. Tak apa nanti entri yang seterusnya , saya akan ceritakan pengalaman ke Langkawi. Banyak cerita menarik dan boleh dijadikan panduan kepada semua yang bercadang nak ke Langkawi selepas ini.

5 Comments:

Noriz said...

jgn lupa naik kabel car...nmpak semua view lngkawi...cantekkk

Anonymous said...

Noriz
Dah naik pon...tak turun tengok view kat situ..just duduk dalam kabel car..naik dan turun semula...gayat


anjungsena

diana said...

shoping sakan la kat langkawi..kan??

kpah k-poh said...

akak pegi bln 12 tahun lepas..tapi tak dpt nak pegi byk tempat..sbb hujan lebat...

Anjungsena said...

Diana
Tak shoping pun..semua benda ada kat tanah besar yang tak ada mungkin pinggan mangkuk je kot..hahahaha sebab tengok org beli banayak sangat.


Kpah k-Poh
Saya round habis Pulau ...tapi berenti kat tempat-tempat tertentu saja. Hujan hari kedua...tapi tak lebat sangat...rasa serik nak ke Langkawi lagi lepas ni. kalau kursus kena pergi lah...kalau cuti-cuti malaysia...saya akan berfikir 10 kali....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online