Tuesday 1 March 2011

CERITA HANTU

Sebenarnya saya dah malas nak bercerita mengenai hantu ni. Tapi , ramai yang ingin melihat tentang hantu ni. Betul atau tidak , hanya Allah sahaja yang tahu. Perkara ini terjadi sewaktu saya tinggal di sebuah rumah sewa di... tak perlulah saya sebut nama. Pada ketika gambar ini diambil , saya sedang solat maghrib. Isteri saya bermain bersama anak kedua saya pada ketika itu. Bermain dengan kamera , hanyalah untuk ambil video anak...tiba-tiba apabila lihat kembali ..ternampak lembaga terbang yang seakan-akan hantu. Jika kita hendak real lagi...masukkan ke dalam telefon bimbit dan ambil bahagian gambar yang gelap...memang sah nampak lembaga itu terbang keluar dari bilik saya solat maghrib. Tapi saya tak tahu perkara ini hanya trick kamera atau Allah ingin menunjukkan kepada kita tentang kewujudan makhluk halus ini.


Saya letakkan gambar tersebut di atas. Cuba perhati betul-betul gambar tersebut.....haaaa
Apa kata anda ?

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online