Thursday, February 17, 2011

TRIP KE PULAU AMAN

Entri kali ni , aku nak bercerita pasal trip ke Pulau Aman , Pulau Pinang. Baru-baru ni kan ada sebuah drama yang menjadikan Pulau Aman sebagai lokasi pengambaran mereka. Jadi aku nak tunjuklah koleksi aku semasa trip ke Pulau Tioman bersama member-member sepancing.


Sedang menunggu bot ke Pulau Aman . Air surut terpaksa tunggu sampai pukul 10 pagi baru air pasang semula.



Sempat berposing di jeti Bukit Tambun nak ke Pulau Aman.


Bertolak pulang dengan hati yang gumbira walaupun hasil tak lah banyak sangat.



Pergi memancing dapat lah dua tiga ekor ikan. pergi pagi , petang balik lah ke tanah besar. Satu lagi , sesiapa yang berkunjung ke Pulau Aman ni , jangan lupa singgah pekena mee udang..terangkat......

Inilah hasilnya berada di Pulau Aman...pergi siang saja tu...kalau bermalam dah tentu kawan aku ni tak nak balik.


Apa tunggu lagi , sesiapa yang berminat untuk menduga ikan di Pulau Aman ...silakan...anda pasti gembira.

4 Comments:

wanes said...

hello! wanes suka pulau..release tension kat pulau manukan..

azremy said...

air x cun tu.kalu tidak byk ikan

Anjungsena said...

Wanes
saya pun suka pulau..nak jugak pegi manukan..tapi entah bila

Anjungsena said...

azremy
hari tu kami pi air tak berapa ok..tapi boleh la lepas gian..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online