Thursday, July 24, 2008

CADANGAN DAN PANDANGAN

BERILAH PANDANGAN ANDA WALAUPUN PANDANGAN KITA KADANG-KADANG TAK DIPEDULIKAN LANGSUNG:


1. APAKAH NASIB GURU DGA29 YANG SAMBUNG BELAJAR APABILA DILANTIK KE DG41?

2. PERLUKAH GURU MEMBUAT RUNGUTAN DALAM MENUNTUT HAK MEREKA?



BERILAH KOMEN ANDA DENGAN PENUH PERASAAN BUKAN PERASAN.

5 Comments:

Anonymous said...

kalau dah jadi cikgu, kerja cikgu, terima je lah. nak buat apa merungut. dulu orang suruh jadi doktor , lawyer ke, ahli muzik ke , ko tak nak. so sekarang kalau ko jadi semua tu pasti ko akan merungut sebab tak puas hati. biasa lah manusia pasti ada je yang tak kena.kadang-kadang dok diam pun orang kata gila, bising pun orang kata gila. abis apa nak buat. buat la kerja anda mcm biasa sebab yang buat dasar bukan cikgu. orang yang kerja lain daripada cikgu.

lintah said...

orang kalau x kena atas batang hidung sendiri memang sedap sangat komen...
yang dah terkena ni bila di rungut kata tak bersyukurla... itu la... ini la...
nak cakap pun x guna...

Anonymous said...

dalam setiap pekerjaan ada benda yang kita tak puas hati. so, u have to think what u want to be. bila dah jadi cikgu, perkara ni lah yang menjadi sebutan anda. kadang-kadang nampak untung tapi anda rugi sebenarnya.

guru_cikgu said...

Salam perkenalan dari saya.

ANJUNGSENA said...

salam perkenalan cikgu, ni orang kampung saya ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online